Usäktar

Hej, jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering men jag hoppas på att kunna ta igen det med en resumé.
Så ja, vad finns det att berätta.. Jag kan ju nämna att jag var på Islandshästens Dag som var på HFRK. Det var rätt spännande.
Jag har inte direkt utvecklats särskilt mycket i boxningen utan har mest tränat uthållighet.
Faktiskt, så har jag skärpt till mig i skolan och försöker slå till med hyfsade terminsbetyg!
Det betyder att jag får dra ner på datorsittandet (inklusive bloggandet) och kompisarna får komma efter.
Idag fyller Gaudi ett år och det firades med att han fick ett nytt halsband och en hel del godsaker.
Ikväll ska han få äta tårta och mysa med familjen och på fredag firar i med grannarna.:)
Jag orkar inte skriva mycket mer nu utan fortsätter ikväll för nu ska jag träna.
Här kommer en liten spellista med modern musik så länge.:)

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0