Pulverdiet

Hej!
Nu ska jag satsa allt på min boxningsträning!
Jag har börjat en pulverdiet och ska sluta ridningen efter denna terminens slut.
Så att jag efter att den tagit slut ska kunna springa två dagar i veckan istället för en.
Dessutom, ska jag ju börja i tävlingsgruppen och försöka övertala pappa att sätta upp en sandsäck i trädgården till sommaren.
Jag har lagt upp schema över allt, planerat och fixat, till och med anpassat efter skolans krav och prestationsbehov.
Så nu kan man säga att jag är FIT FOR FIGHT!
Dieten gör att jag orkar mer och förbränner fett snabbare, träningen gör mig gladare och kompisarna får plats i schemat! Jag har inte tummat på något, nu ska det bara börja rulla igång.
Nu känns det som att allt kommer lösa sig!
Och ovanpå allt så får Ida och Indi också plats!♥
Nä, nu ska jag kolla på Gynekologen i Askim! Ha det!☺
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0