Hos Harriet

Hej!
Nu i helgen har jag och Ida varit hos Harriet i skäralid.
Vi hade jättekul och tittade på när Douglas och Tanya rullade sig i rena lervällingen!
Mio och Maja (hundarna) var såklart glada att se oss och jättegosiga.
I lördes när vi kom dit så red jag Indiana på kvällen och Ida fottade.
Jag har inga bilder från det men Ida lägger säkert upp några nånstans...xP
På kvällen kollade vi melodifestivalen o alla var lyckliga att Eric Saade vann!:D
Igår skulle jag ridit på Indiana men det blev att jag red på Rex istället och jag kämpade som ett svin med att få han i galopp! Tillslut fick jag ge upp, men då var han ju osså drypande av svett..
Här kommer en bild som jag snodde från Ida, men jag är stolt, för han gick i form!:D
:)
Det var annars jätteskojjigt att vara där och nu har jag ju nyss kommit hem så jag ska landa lite. Mamma ska åka till Kalmar och ikväll ska jag träna!
Mer kommer ikväll!:D
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0