Slutpausat..xD

Hej!
Kom på att jag inte orkar pausa bloggen eftersom man måste skriva så jättemycket om vad som har hänt sen..x)
Men i varje fall så ska jag tvätta och städa idag.:)
Igår så käka jag pepparkakshus och såg halva Eclipse filmen.:P
Jag är ju nämligen lite misslyckad när de gäller filmer, för jag har inte sett den filmen innan..^.^
SÅ igår när jag kolla tyckte jag den va ASBRA!!:D
Nu ska jag ladda min mobil, hänga upp tvätten och senare gå o handla med Ida-Linn.:)
Jag måste ju också berätta om min snilleblixt, som ni också kan läsa om på bdb, och det är att jag ska regissera en film!:D
Jag är ännu inte klar med manuset och i karaktärerna har jag bara fixat en provspelare..heh..
Men om ni vill vara med är det bara att skriva en kommentar och berätta vilken roll ni vill spela.:)
Trouble Maker/Skvallerflickan
Karaktärer:
Amelia - En fnittrig tjej som är bra på att sprida skvaller.
Tazandra (Sassa) - En snygg tjej som nyligen flyttat hit till byn.
Oliver - Den snygga killen alla trånar efter.
Sebastian (Sebbe) - Killen som ser bra ut, men har för mycket skit för sig.
Emmie - Den perfekta tjejjen som visar sig vara väldigt naiv..
Sofie - Skvallerflickan, som inte är som alla andra tror.
Lukas (Loffe) - Den mystiska, och lite läskiga killen ingen vågar sig nära inpå.
Bikaraktärer:
Sune (Loffes pappa) - Alkoholist
Mia (Sassas lillasyster) - Allmänt irriterande lillasyster.
Polisman 1 - En paragrafryttare av högsta grad.
Polisman 2 - En lite för våldsam polis som egentligen borde byta yrke.
Socialkvinnan (Soctanten) - En dam som menar väl, men oftast misslyckas med det.
Arne (Sebbes pappa) - Rolig man i sina bästa år.
Åsa (Sebbes mamma) - Väldigt om sig och kring sig.
Fiona (Olivers mamma) - En lite annorlunda dam som är väldigt fin i kanten.
Början:
Sassa flyttar in på gatan nära skolan, samtidigt som Sebbe börjat ragga på Sofie i hemlighet.
Trouble Maker/Skvallerflickan
Karaktärer:
Amelia - En fnittrig tjej som är bra på att sprida skvaller.
Tazandra (Sassa) - En snygg tjej som nyligen flyttat hit till byn.
Oliver - Den snygga killen alla trånar efter.
Sebastian (Sebbe) - Killen som ser bra ut, men har för mycket skit för sig.
Emmie - Den perfekta tjejjen som visar sig vara väldigt naiv..
Sofie - Skvallerflickan, som inte är som alla andra tror.
Lukas (Loffe) - Den mystiska, och lite läskiga killen ingen vågar sig nära inpå.
Bikaraktärer:
Sune (Loffes pappa) - Alkoholist
Mia (Sassas lillasyster) - Allmänt irriterande lillasyster.
Polisman 1 - En paragrafryttare av högsta grad.
Polisman 2 - En lite för våldsam polis som egentligen borde byta yrke.
Socialkvinnan (Soctanten) - En dam som menar väl, men oftast misslyckas med det.
Arne (Sebbes pappa) - Rolig man i sina bästa år.
Åsa (Sebbes mamma) - Väldigt om sig och kring sig.
Fiona (Olivers mamma) - En lite annorlunda dam som är väldigt fin i kanten.
xoxo Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0