Skola imorgon...D:

Heej!:D
I förrigår hjälpte jag ju mormor att flytta, plus att jag var ute med hundarna och snackade med Ida...:D
Senare på kvällen var vi hos Ylva och fikade. Där träffade man Lina (http://linaamari.blogg.se/), Towe, Ne-Chan (Jessika) och Sanna.:P
Igår var jag ute med Gaudi och Nicki tillsammans med Jessika vid middestid.:)
Senare var jag och fottade Ida på "Gröningen" med Kiba.:)
Här är en bild från det:
:D
Senare klockan fyra så var jag och mamma hos Eva-Gunilla och åt tre-rätters.:)
Vi hade jättetrevligt och jag fivk hälsa på Tiger och Tinka. Boll skymtade fram hä och där, men han var ganska resarverad.:)
I alla fall så smsade jag Ida, och vi bestämde att jag skulle sova där.:)
Så de gjorde jag och när jag väl kom dit så var Amanda också är..:)
Vi hade superkul och var lite Gay..xD
Men annars så sov Amanda i soffan och jag o Ida i hennes säng med Kiba.^^
På morgonen å vi Nutella-mackor och drack Oboy. Senare fick vi för oss att åka till Väla. Men de blev en del disskussioner kring det samtidigt som vi kvällen innan hade haft vilda diskussioner kring min bror, Wiberg och Mattes frisyrer...
De hade nämligen snaggat sig alla tre!:O
R.I.P. Håret..:(
Men jag ska hålla mig till saken nu. I alla fall så åkte vi med tåget in till stan 18 över 2. Vi sket i väla och köpte M&M på Pistachia. Senare gick vi och letade efter affärer, men såklart hade alla stängt idag..:(
Fast senare gick vi in på Dunkers och lekte Sanningsleken.:D
Det var skeetakul!:'D
Efter det skulle vi gå till McDonalds och äta, men det sket sig för mamma kom så vi han inte köpa något..:(
Men när vi kom hem så fick jag gå hem en stund, dricka vatten och ta det lungt.
Under tiden åt Amanda och Ida pizza och träffade Robban.
Efter de hade ätit kom de hem till mig för att hämta Robbans USB-minne.:)
Då visade brossan upp snaggen.:o
När de hade gått blev jag deppig för att jag inte fick följa med fast endå så sa mamma:
- Äsch, vafan, det är ju sista dan på lovet, stick iväg du!
Jag blev JÄTTEGLAD!:D
Fast jag fick ta med hunden..:/
Men de gick endå. Var ute en halvtimme typ o snacka o så. Sen skulle Ida o Amanda hem till Ida för Amanda skulle sova där och det är ju skola imorgon..:(
Men måndagar är ganska kul så de blir nog bra endå.:)
.
.
Förresten så ska de startas en hundblogg som rätt många vill vara med i!:D
Alla som vill får vara med, enda kravet är att ha hund!:)
Skriv om de e något!
Nu ska jag kolla på TV så ni får ha de bra gott folk!:)
Jag finns på mobilen om ni vill något.:)
xoxo Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0