Ont i foten!

Hej!
Idag var jag sen till elevens val på morgonen men jag lyckades komma undan med en dålig ursäkt. Haha. (y)
Efter elevens val var det 2 timmars musik.. Jag hatar vår musiklärare eftersom han knappt kajn svenska..
Men i varje fall så hade jag rast lite när jag kände för det eftersom han aldrig märker något.. Hihi.^^
Så under den lektionen var jag mestadels med Ida och Amanda. :)
Sen stötte jag på Jessica (Ne-Chan) och vi gick ner till affären och åt vars en baguette till lunch.
Därefter hade vi slöjd men jag fick gå tidigare eftersom jag var klar. :D
Då stack jag hem och åt samt kollade facebook..  xD
Strax efter mötte jag Ida och Amanda vid skolan när de slutade och gick hem till Ida. Vi åt lite flicgor och sedan körde pappa oss till boxningen.:)
Amanda följde med och provade på medans jag och Ida tränade lite hårdare..*Jag e såhäär laat*
På träningen strejkade min ankel och vaden. Aj, aj.. :(
Men jag bet ihop och nu blir det tigerbalsam och en varm dusch!:)
Kram på er!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0