Amanda!<3

Hej, idag har jag varit med Ida-Linn och Amanda.
Det var superroligt och vi flumma runder rätt mycket.
Fast sen var det en tråkig grej.(Utomstående behöver ej bry sig.)
På slutet var vi lite med Oskar W, Matte och Benjamin(min bror) och senare gick vi hem vid nio.
Nu har jag nyss ätit och klappat katten så snart kallar sängen.
Jag har, sorgligt nog, fått en påbörjan till benhinninflamation. Det betyder att hinnan innanför/utanför skelettet har blivit inflamerat. Fast i mitt fall är det bara en början till det.
Det betydde att jag inte kunde springa med kompisarna idag, så det fick bli lite promenader i byn istället.
Förövrigt så var Ida ganska arg eftersom hon hade fått väldig träningsvärk efter boxningen.. Hihi.
Men jag får hoppas att det ordnar sig så att både jag och hon kan träna imorgon.
Förresten så ska jag hämta mina glasögon imorgon!
Men nu var det nog inte mer. Jag bjuder på en söt bild:
:D<3
(Klicka på bilden för förstoring!!)
xoxo Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0