Farväl drömmar

Hejhej..
Jag kan ju inte blogga så ofta nu när jag ar fullt upp med allting men ska försöka att berätta vad som händer nu i dagarna.:)

För de första, Indiana och Rex är tydligen sålda. Snyft, men dom får det säkert bra och är det meningen att jag ska ha Indiana så kommer hon komma tillbaka till mig.:)
:)..

För det andra, så har ju mamma ändå lovat att jag ska få ha en sommarhäst så det kan ju b´li en annan ändå.
Jag hoppas i varje fall att Indi kommer tillbaka så att jag kan få henne..

I övrigt står boxningen stilla och idag ska jag nog spärra mot någon kul snubbe..:D

Men nu ska jag fortsätta skratta med vänner och va en nolifer.:)'
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0