Waabafeeet!x)

Haij!:D:D
Nu ska jag snart gå till skolan men slänger in ett inlägg innan jag drar.^^
Imorse (klockan halv 6 typ,xP) så satt jag o meditera o då kom en igelkotte oi gjorde irriterande ljud så jag gick ut och lyssnade på den. Sen började den prata med mig o va skitförbannad för vi hade huggit mer hennes hus! (huset var en gran) Men nu visste hon inte var hon skulle bo o de blev kallare o kallare så de började bli brottom att komma i dvala...
Men nu frös hon och eftersom jag hade lång pjamasöverdel tog jag av mig pjamasbyxorna o svepte dem om henne.:)
Sen satt vi i uterummet och jag gav henne healing. När mamma kom hem från rundan med Gaudi sa hon att jag kunde ta igelkotten till Carinas(grannen) baksida. för där fanns många igelkottar och granar!:D
så jag släppte den där och den sprang iväg.
Sen har duktiga jag ochså bytat lakan i min säng till nya fina hästlakan o bäddat med ALLA gosedjuren!:D:D
Men nu ska jag till skolan o den historian är väldigt nerkortad så det är lite svårt att förstå, men,men...
Tro mig om du vill!
xoxo Kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0