Ny bakgrund+ bråk med mamma...

Hej!
Igår va man med Ida-Linn!:)
Hundarna busa runder o var lite smått galna...xD
Ida fixade bakgrunden till mig och påbörjade headern.^.^
Sedan var det hundträning vid fotbollsplanen med Alicia, Sofie H, Ida och Tova!:D
Blev ganska lycklig att Tova var där för hon e min konfaledare osså!^^
Men när jag kom hem fick mamma värsta psykiska problemet och igga mig HELA(!) kvällen!!! Hon prata bara pyttelite med mig o då va hon helt sur! "/
Sen i morse så sa hon knappt nått alls...:(
Hon sa inte ens hejdå när jag gick till skolan!!;O

Så nu är mamma i Kalmar tills på lördag...
Men jag ska träna hunden nu på kvällen o så svänger vi inom hästen på vägen hem!:D
xoxo Kitty<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0