Ännu en dag...

Hej.
Idag har jag varit så extremt trött och PMS-påverkad...x)
Skolfottot blev hyfsat men jag ser ju fuckad ut som vanligt...*care face*
Men iaf så var jag så kreativ (och EXTREMT gottesugen) att jag bakade en kladdkaka!
Dock åt jag upp halva smeten men de är tanken som räknas!>-<
Senare när jag åkte till hästen så fick Lena halva kakan eftersom jag inte ville bli fet...*not*
Mumin var SUPERDUKTIG idag o la sig ner på röstkommendo och jag börhövde inte ens nudda honom!:D:D:D
FATTA VILKEN LYCKA!!! Har kämpat ett helt år för de här!!:'D
loveheader
Bjuder på en jättegullig bild på mig o MUMINUMINUMINUMINEN!:D
Men nu ska jag ut med vovvis så, tjingeling!
XOXO KITTY<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0