Tjolahopp!:D

Idag har jag kollat på när Hanna hoppade för hon klarade det ganska bra!:)
Hon har lärt känna Mumin mer och mer och har inte trillat av på typ två veckor!:D Dessutom kan hon rida honom bättre nu än första gången.:)
Jag ska ladda upp filmerna och redigera dom tills imorgon så ni får stå ut tills dess.;P Men i varje fall kan ni ju rösta på honom i årets häst så länge! plz...:)
http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=280594
Sedan måste jag ju såklart berätta att vi klippte klorna på Gaudi idag och det gick inte alls bra! Han sprattlade till så jag råkade klippa honom i pulpan!!!;O:'O
Så han började blöda och det har nu precis slutat bloa och det började vid halv två tiden!:O Så vi band bandage och tryckförband på tassen och benet och sedan en plastpåse runt om som vi tejpade med megamkt frystejp.:o
Fast nu har vi tagit bort det och Gaudi ligger och sover här bredvid.
Nu ska jag se på tv.
xoxo Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0