Prao!:D

Hejhej!
Får ursäkta över då¨lig uppdatering men jag har haft fullt upp.:)
Idag har jag varit ute o kört men Muminiminen..:3 Det gick skitbra fast han blev ganska svettig så jag fick lägga fleecetäcke på han medans han åt kraftfoder. Men efter det var han fortfarande fuktig så de fick ble på i hagen men Lena tar av det ikväll.;)
Igår var jag inte i stallet men i fredes var de så att Tajson (Lenas dotters häst) kom hem till deras stall för han skulle tävla så Mumin och Munter fick del box och de fick de göra i igårnatt också.:P
Men jag tror att Tajson ska tillbaka till sitt eget stall snart igen.
Hanna ska komma o rida imorron klockan tre men jag får ändra till klockan fyra för min prao slutar vid tre...:/ Men jag hoppas det ska funka endå bara jag får tag på henne.
I varje fall så var jag ute o körde i fredes också och en liten kul nyhet är att inte nästa men nästa vecka igen ska vi kanske flytta tillbaka Mumin till Lena Månsson!:D
Och då kan jag cykla dit precis varenda dag!:D:D
Men i alla fall så får jag inte glömma att jag var på gudstjänst idag! Det var i Glumslövs kyrka och det var väl hyfsat kul.:P
Och så på fredag blir det konfaläger!!:D:D
Sen var det väl inte så mkt mer o säga....men tjineling så länge!
xoxo Kitty<3

Kommentarer
Postat av: louise

Tyson..

2010-11-01 @ 19:49:00
URL: http://showjumptraining.blogspot.com/
Postat av: Annie

Ojj, förlåt, visste inte stavningen.

2010-11-02 @ 11:22:18
URL: http://taspa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0