Ny dag idag...:-)

Förlåt att jag inte bloggat på ett bra tag nu men jag har haft nog med mig själv och familjen just nu.
Jag kan berätta att pappa har fått blåshalscancer. Dom på sjukhuset påstår att det ska vara en mildare cancer sort och att den går att kontrollera. Men jag blir ju klart MEGA orolig så fort jag hörde cancer!
Sedan på toppen av det får katten en klo i pannan för två veckor sedan och nu var det jätteinflamerat och han fick bli opererad samma dag som pappa blev det och nu har lille kisen en slang rätt igenom huvudet och en tratt plus att han är avrakad pälsen från hela huvudet!;o
<3
Nu idag har han öppnat det ögat som är lite stängt nästan helt det är bara att det gör ju ont ifrån slangen när den trycker på.
Han ska på återbesök på måndag och då får han dränering och sedan hoppas vi att det läker.<3
Pappsen ska på återbesök om tre månader men vi tror för tillfället att det inte är så allvarligt.:)
JAg själv har haft det super kul på min prao och har ridit en häst som heter Ballerina i tistes och hon var jättemysig men dock extremt knäpp i bollen...x)
Och nu i fredes red jag på två valacker vid namn Felix och Cliché. Felix var lätt att jobba i form och böja o ställa men väldigt svår att hålla i formen och böjningarna. Cliché var megasvår att böja och forma för han gick som en giraff hela tiden och det enda jag riktigt lyckades med var att höja hans rygg och så trampa han pyyyyttte lite under sig. Men när jag kom tillbka till stallet såg jag att han skulle ju hatt martingal...xD
Men på måndag blir det nya tag och så får vi se vad som ska göras med hästarna då!:D
Tillsvidare ska jag till viarp nu och kolla på kvalet till allsvenskan och sedan ska det städas! Hej så länge!<3
xoxo Kitty!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0