Hahahahaha, LADDER GOAT!!!:D:D

Javet, jag är väldigt inaktiv med allt som har med datorn att göra men guess what, jag har ett LIV!!:D

Haha, nu menar jag ju inte att alla ni som är har inte har det, men bara att jag har så sjukt mkt just nu...nä nu ljög jag, jag har ALLTID mkt!! :D 

Men det är skojj för om de inte händer något blir man bara ett komatroll som förtjocknar framför tv:n eller datan...xC

Förövrigt har jag väldigt rolig medans jag kollar på "Ett paket med fruktsoppa"- filmer som varar cirka 6 sekunder!!:D:D

Men snart ska jag glo på Starke Man och gråta över att katten har stulit min säng OCH mina köttbullar...:C

*Ååh, köwthbuwhleh!*  (bara Elli S, Ne-chan, KB, Brüssan, Sofie<3 o Sanna fattar!^^

Och för er som ABSOLUT inte har något liv (och EXTREMT torr humor):

LADDER GOAT!!!!! :D
xoxo Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0