Mumin...

Hej.
Jag tänkte skriva en liten text om min Mumin.
Vill inte ha några klagomål på texten eller så.
Om två dagar är han nämligen inte min längre..:/
Men jag hoppas att nästa ägare tar väl hand om honom och får en fin relation med min bästa vän.<3
Så här kommer den:
Jag kommer ihåg den dagen när vi satt i uterrummet och mamma ringde till Pernilla...
Jag och Ebba satt på trappan utanför..
Jag kmr ihåg hur jag höll tummarna och när mamma avslutade samtalet kunde jag inte hålla mig. Jag var så lycklig!:D
Jag kommer ihåg dagen jag flyttade dig ifrån Ebba..
Och kom till Emmasro
Jag var både glad och ledsen.
Minnena finns där, som om det var igår.<3
Jag kommer ihåg dagen jag flyttade dig till Vita Gården..
Då var jag lycklig.
Men lyckan blandades i besvikelse..
Jag kommer ihåg dagen jag flyttade dig till Lena Fransson/Salbro...
Då var jag neutral för jag visste inte riktigt hur det skulle gå..
Men det blev som det alltid blev..
Jag kommer ihåg när jag flyttade dig tillbaka till Emmasro..
Då var jag glad, och hade Hanna vid min sida.
Men som vanligt blev jag besviken..
Nu, har jag bara två dagar kvar tillsammans med dig..
Jag kommer minnas dagen du åker,
lika väl som jag minns,
dagen du kom..
Jag kommer alltid att sakna, älska och minnas dig..
Till min bästa vän Mumin<3

xoxo Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0