Julbazaren avklarad.

Hejhej!:D
Idag har varit stressig!:o
I morse tog ja ut hästarna o så som vanligt fast han fick ha regntäcke så han inte blev skitig.;)
Hannas pappa hade lånat ett släp så idag gick de mkt enklare o lasta osv.:P
Efter vi hade gått luciatåget kollade jag lite på Towe som red kadrilj och Susanne och Lotta som körde shettisarna Skrållan o Simba. (Fast jag o Mumin hade gjort de mkt bättre!:o)
Och sen när jag kom hem var de direkt och byta om och stressa iväg till gudstjänst i Rydebäck där man träffade Lina, Denice, Tim, Julia, Frida, Emma och Alma.:D
Kul, kul plus att där var lite spännande skådespeleri i mitten.:) (Fast lite läskigt var de allt!;p
När jag kom hem därifrån var de bara o åka iväg till Vallåkra på glöggträff och skvallra lite med alla gulliga katter och tjejjer!:D
Nu ska jag snart gå o lägga mig och imorron får ja se till o hitta mitt gudstjänsthäfte, samt ta mig samman o göra engelskaläxan.:d
Men nu finns de nog inte så mkt mer o säga så vi ses väl imorron!:D
xoxo Annie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0