Hejsan bloggen!

Idag har ja harft det rätt så kul i sko,an förutom att franskläraren kan ta sina stenciler o stoppa upp dom nånstans...:/
Jag har haft kul med Elsa eftersom hon och jag förutspådde hur jorden en dag skulle gå under...
Nämligen genom att en speciell dörr öppnades så att en skrikande apa flög ut och välte Elsa, så att hon välte på mig och jag skulle trilla på Madde som fick sin telefon fastpetad i ögat. Vilket gör att hon blir mentalt sjuk och springer runt och mördar alla mede sin telefon...x)
Och de innebär att hon senare ansluter sig till nazisterna som har kollat för mycket på Harry Potter och återupplivar Hitler med trolldom.(vilket inte går men eftersom nazisterna inte vet det går de bra endå..random!xD) Så han börjar bygga sin armé. Senare när alla nazisterna är samlade i ett jätteflygplan för att flyga till en annan del av jorden o bomba där. Fast de märker alla på jorden att dom är på väg så de skapar en skakande rörelse så hela jorden flyttar sig mot solen. Sedan när nazisterna upptäcker de är dom i rymden o dom bara:
-Yeah! We maid it to space! Wait a minute, there is no air here....x( (then they died)
Och när jorde skapade sin skakrörelse var de av meningen;
-That's creepy, I'll go this way now.
Senare kom jorden på att solen värmer upp dem o då sa de till solen:
-Naah, I don't like you any more sun. I'll go play with the moon...
Moon thenn says:
- I don't like you! Youre ruining my life! I was going out in space and suddenly I got stuck spinning around you! Imagine how dissy you get after thousands of years...:@
Then earth got sad and made suiside by bumping in to Hitlers misiles and blowing up all nuclear power plants they had...
THE END?
HAHAHAHAHAHAHAHAhahahahahahahA!!!!x'D Sen hittade jag Madde och Simon som var sjukt och galet glada p. g. a. att Tokio Hotel släppt en ny musikvideo...:) Och apropå video är min video snart klar!:D
Fast nu finns de inte så jätte mkt kvar att säga...:P
Syns i kväll...tror jag..x)
xoxo Kitty<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0