Födelsedag!:D:D

Hej allihopa!:D
Idag har vi firat min födelsedag genom att jag, mamma, Towe, och Ylva åkte upp till GeKås klockan 7 i morse!:D
Vi shoppade massor!
Jag köpte bland annat nya ridbyxor, rosa dressyrspö, lösnaglar, lösögonfransar, massa hello kitty grejjer och nu mascara m.m.;D
Gaudi fick en hel del leksaker och jag skaffade nya foppatofflor(eftersom Gaudi mumsa i sej dom förra) och ny bh+hotpantstrosor är väl aldrig fel?^.^
Med hästen går det fint nu och jag delar sköthäst med Fanny som är jättesnäll.:)
Förhoppningsvis blir det tårta ikväll och jag tackar Frida Nilsson för den superfina designen!:D
Men nu, gott folk, ska jag läsa manga!:P
XOXO Kitty<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0