Videoinlägg?

Hej, nu har jag inte gjort några videoinlägg på väldigt länge.
Jag undrar om ni vill att jag ska fortsätta med det eller bara strunta i det för att det känns töntigt?
Vill också ha lite andra synpunkter på saker och ting, t. ex. om jag ska ändra sättet att skriva på eller inte skriva så långa inlägg?
Jag vet liksom inte riktigt..
Igår kom jag också fram till att jag ska börja utse lite olika "Veckans .." och "Dagens..".
Så att till och börja med ska jag ha "Grejj of the Day" och "Veckans låt"
Dagens Grejj of the day blir min Hello Kitty munkis eftersom den är så mysik och jag har haft den på mig hela dagen!:D
Men ta er lite tid och fundera på allt jag sagt så får ni njuta av en bilder och lyssna på veckans låt.
Dagens bilder blir några väldigt gamla bilder från Stockholm International Horseshow som var för nårra år sedan...
:D..................
Resten (eller några i varje fall) av bilder na hittar ni på min bilddagbok.
När ni funderat klart får ni gärna kladda ner en kommentar!
xoxo Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0