Sista dagen..<3

Hej.
Det är med en liten klump i halsen jag skriver inlägget.
Imorgon åker Mumin.<3
Jag kommer sakna han så. Men jag har bestämt mig.
Jag kmr nog inte ha nån ny häst på ett tag. Dels för att vi inte har råd, dels för att jag vill komma över Mumin..<3
Idag hade vi fotografering med Hanna.:)
Jag lägger upp dom finaste bilderna efterhan.:)
Men annars finns de på min offentliga bdb:
http://taspa.bilddagboken.se
Besök den gärna annars osså, och jag accar alla vänförfrågningar.:)
Jag filmade också en del och ska svänga ihop en senare när jag kommer underfund med hur man gör slowmotion-effekt..^^
Sålänge får ni nöja er med bilderna.:)
Här kommer några iaf:
:D :D :D :D
:D
När filmen är fixad kommer den hamna här och nu ska jag jobba på den!:D
Igår sorterade jag alla hans saker med vad som ska följa med och inte följa med.:)
Det blev lite känslosamt men de gick bra endå.:)<3
Vi ses väll imorron annars!
xoxo Annie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0