Skolstart...:/

Hej!
Idag är det andra dagen i skolan och än så länge är det kul och allt ser bra ut utom matten.
Men, med ett oversized mobilsmycke i hello kitty, en skön rosa klocka och ny kille känns livet bra ändå!:)
För er som undrar är jag en glad tjej på snart fjorton sommrar (på söndag för att vara exakt!xD) och sköter ett antal hästar och har en egen liten minishettis vid namn Mumin.:)
Jahapp, då ska man på tropikariet med skolan imorron och hoppas att det blir bra.:) Förhoppningsvis kan man få kontakt med nån av djuren men med tanke på att några av dem har väldigt trånga burar är jag lite tveksam på om jag vill..
Men jag får väl hoppas på det bästa!:D
I september ska jag på Kodachicon med några kompisar men ska nog inte corplaya. För er som inte har någon aning om vad jag pratar om så är kodachicon ett manga event (googla på det för mer info:P) och cosplaya är när man klär ut sig till karaktärer från den fiktiva världen. t.ex pokémon.^^
XOXO Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0