Hästen<3

Idag har jag varit i skolan o skaffat en ny vän! Betina!<3
Vi flumma som bara den HEEEELA musik lektionen!xD
Sen snacka vi om en massa kul barndomsminnen från dagis!x)
Men bäst av allt så gav My mig råden att snubbar som kommer för nära ska sparkas mellan benen!XD
Sen bar det av till hästen med nya ridbyxor, ny tröja, nytt spö, och ny jacka!:D
Lena blev jätteglad för grimskaftet jag hade köpt åt henne och kisorna hennes var så söta idag!:D
Dom satt och spann när jag var i närheten och jamade efter mig när jag gick!<3
Med hästen tränade vi lite löst och tränade grunden lite. Började med bakdelsvänningar idag med Munter. Han lyssnade jättebra och vi avslutade dagen med att hag hade två betande hästar på vardera sida om mig och bara myser...^.^
Nu när man e hämma har man ätit det sista på tårtan och fått en hellokitty figur av mamma!<33
xoxo Kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0