Sorry

Hej.
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag ska dra en kort resumé.
I helgen var jag med Ida hos Harriet och red på Indiana.
Senare på kvällen hade vi myskväll till melodifestivalen, och hade dessutom huset för oss själva med en snyftefilm.^^
Igår var jag på gudstjänst och spelade teater.
Det gick superbra och efteråt fikade vi och hade planeringsmöte för framtiden och då typ somnade jag på Jonas...:)
Idag har jag haft hemkunskap, och naturligtvis ska vi baka med choklad (som jag inte får äta p.g.a. migrän) så jag fick kolakaka av Madde Denice och Simon.
I eftermiddes var jag på boxning och spärrade mot en blond snubbe.. Det var jättekul!!
Han lärde mig de flesta reglerna och vi hade väldigt kul eftersom han påstod att jag "spöade honom!!"
Till och med vår biffiga 'hjälptränare' berömde mig och sade att jag var verkligen riktigt duktig!!!:D
Jag höll på att nästan rodna så glad jag blev! Senare sa han jag spärrade mot att jag skulle spöa Dennis, så det blev att vid nästa spärrtillfälle ska jag spärra mot honom. Jag ser fram emot det eftersom det är jätteroligt!
Nu sitter jag med hunden och myser. Senare ska jag kolla på boxningsskor, plus att jag ska göra en ny design till bloggen.:)
Hej så länge!
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig till dagens blogg:)

Här:http://mattteo.blogg.se/2011/march/vinnare-och-ny-tavling-1.html#comment

Har inget emot bloglovinbyten=)

2011-03-08 @ 16:31:54
URL: http://mattteo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0