Hemma hos Ida

Hej!
Jag ber om ursäkt (igen) för den dåliga uppdateringe.
Men jag hade inte tid i veckan att skriva. Dessutom hände det inte mycket intressant i vilket fall.
Just nu sitter jag hemma hos Ida och myser med hennes katt Flisan, samtidigt som jag försöker komma ihåg vad som hänt under veckan.
Igår var det heldag med kyrkan och vi såg på teaterföreställningen "Svälj inte valen hel". Det var jätteskojj och senare åt vi pizza i församlingshemmet. Efter en del lekar var det mässa och sedan bar det av hemmåt.
Tidigare i veckan har jag tränat boxning (som vanligt), men jag tränade inte i onsdags. I fredags däremot så hade jag jätteskojj och blev väldigt paff över Jacobs reaktion när vi snubblade på varandra..xD
Jag har inte så mycket att berätta mer än jag håller på med några roliga frågor på facebook där man låser upp svar som ens kompisar klickat i. Jag blir mer och mer förvånad faktiskt..
Hoppas att ni har det bra och njuter av tillvaron!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0