Underbara hästar..:D

I förrigår hände inte mycket mer än att jag pratade hur länge som helst med min sötnos!:D
(Ni som bryr er vet redan vem de är!)
Igår har jag varit på Viarp, http://vkrk.se/ och ridit.
Det var sådär kul, eftersom jag inte är så jätteglad för o rida på ridskola.. Men vad ska man göra när man älskar hästen som är där, och inte har någon egen?
Jag ville egentligen rida på Ödåkra ridskola, men mamma tjatar om att det är för lång borta..:(
I varje fall så var Travolta superduktig och jag blev hur glad som helst att det var just honom jag fick rida!:D
Idag har jag tråkat i skolan, varit lite med Ida och Amanda. Plus att jag har städat undan ALLA julsakerna!:D:D
Känner min STOLT!:)
Hoppas ni har de bra!
xoxo Anie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0