Schleich

Hej, har nu varit på väla med Ida-Linn Engström Persson och handlat schampo, tvål och ett hopprep!:D
På vägen hem kom mamma på att dom har billigt godis på barnens hus, så vi körde dit.
Och när vi var där såg jag en leksakshäst från schleich som såg ut PRECIS som Mumin!:D Så jag köpte den och en jätte Hello Kitty(gosedjur)!:D
Senare ikväll ska familjen Müller, Eva-Lena o Ida-Linn, Mats och Lizette äta hos oss.:D
Vi får hoppas att det blir kul och jag har städat heeela mitt rum!8)
Så nu ska jag hoppa i duschen och sen blir de finare kläder..^^
Syns så länge!
:)

Kommentarer
Postat av: Ida-Linn E.P

Awwh, Vi hade jätte kul igår! :D

Tack för att vi fick komma :)<3

2011-01-30 @ 10:02:10
URL: http://blondafiluren.blogg.se/
Postat av: Annie

Hihi, va kul o höra!

Det kändes lite sträft i början men när vi åt paj i köket tycker jag att humorn lossnade!:D

xoxo Annie<3

2011-01-30 @ 10:52:51
URL: http://taspa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0