Travolta<3

Hej!
Igår har jag varit på viarp och ridit.
Jag red Travolta, och han är min favorit!
Han var jätteduktig!
Senare när man var hemma så gästade jag Madeleine och Ida-Linns liveshow!:D
Det var riktigt roligt och jag känade 20 kronor på köpet.:)
Idag ska jag nog hoppa över träningen för min mage tar kål på mig!
Mensvärk är INTE kul..:/
Samtidigt har man problem med fotleden också.:(
Fast man får se det positivt och hoppas på det bästa, nu har jag i varje fall bokat hotell till Uppcon!:D
Senare idag ska jag nog också träffa Ida och Amanda, men vi får se hur det blir.
Och nu ska jag snart mysa med mamma och imorgon blir det konfaläsning!
Kram på er!!<3
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter ida-lins och madeleines live show, kan man se den på nätet? :D

2011-01-30 @ 13:40:33
Postat av: Annie

http://bambuser.com/channel/blonddetaiilvlog/broadcast/

;)

2011-01-30 @ 13:56:24
URL: http://taspa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0