Nuså!:)

Hejhej!:D
Nu ska jag ta mig lite i kragen och skriva ett ordentligt inlägg!:)
Först och främst så har jag varit sättså mycket med Ida-Linn senaste tiden, vilket var jättekul och vi har hittat på massa skojjigt.
Dessutom har hennes och min mamma blivit jättebra kompisar!:D
Det började med att vi var en dag och ville egentligen ha sovis men det gick inte eftersom klockan var typ 10 på kvällen...heh..xC
Men i alla fall så sov jag hos henne natten därpå och det var väldigt trevligt eftersom Denice och Patricia tittade förbi på eftermiddagen.^^
Dagen efter så var jag och handlade med Ida på eftermiddagen och frågade då i mammas ställe ifall de ville komma och fika lite senare och de ville de ju självklart!:D
De visade sig att mamma och Eva-Lena (som Idas mamma heter) blev väldigt goda vänner direkt och vi pratade och skojjade. Tiden likso bara rann iväg!
Och plötsligt var klockan halv nio, så vi beslutade att köpa Kebab och äta med Ida och Eva.:)
Klockan hant bli tolv innan de gick hem!:O
Så de var där från klockan tre till tolv, alltså nio timmar!:D
Men det var ju självklart jätteroligt och vi är så tacksamma att de ville komma!:)
Dagen efter var det tänkt att jag, mamma och Ida skulle åka till Idas styvmamma Harriet och hälsa på deras hästar, men det sket sig på grund av vädret så vi fick fika hos dem på eftermiddagen istället.:)

De resulterade i att jag, mamma och Benjamin åt köttfärssås och nudlar hos dem och senare gick Benjamin igen, men roligt att han tittade förbi.:)
Och anledningen till att pappa inte står med någonstans i texten är för att han har åkt till Åre med "Karlarna i byn".^^
Så idag ska vi till mormor och hjälpa henne flytta! Hon finns här: http://mormorsgosse.blogg.se/
Nu orkar jag inte skriva mer...
xoxo Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0