Boxning!(Y)

Hej!
Nu har jag varit och boxats igen. Idag var Madeleine Johansson med också.
Jag fick jättemycket beröm av "Fredagstränaren" Tommy, som påstod att jag "hade det i mig"!!:D
Fatta vad glad jag blev för den kommentaren!:D:D:D:D:D
Jag blev också väldigt glad att Madeleine Johansson och Ida-Linn Engström Persson vill fortsätta på boxningen med mig så att man slipper vara själv.:)
Det har också visat sig att där är en skitsnygg kille som man gärna vill sätta tänderna i!:D
Idag, som ni kanske märker, är jag på väldigt bra humör, men det är för att jag har fått träna fast en mina benhinnor håller på att döda mig!:O(y'
Just nu finns väl inte så mycket mer kul att berätta, men mamma kommer hem imorgon och förmodligen ska Ida sova hos mig då. Eftersom hennes mamma ska ha visning på huset.:)
Men nu får det vara bra,
xoxo Annie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moahahahhaha!!!

Boxning (A)

2011-01-21 @ 20:07:01
Postat av: ida

Hehehe glömde säga namn

2011-01-21 @ 20:07:51
URL: http://blondafiluren.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha, du är redan länkad!:D<3

2011-01-21 @ 20:52:45
URL: http://taspa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0