Fredag!

♥Hej!
Nu har jag precis varit och tränat boxning.
Det var hur kul som helst eftersom jag fick boxa mot en "biffig" kille som kunde slå ordentligt!
Jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv!:O
När man känner svetten rinna ifrån pannan och har genomblöta kläder av svett, till och med håret är fuktigt och huvudet dunkar av ansträngning. Då har man tränat!!:D
En såå underbar känsla det vara att strecha eter träningen!
Men nog om det. Jag glömde köpa tandskydd så det får jag göra på måndag, alltså inget spärrande förrän på fredag/nästa måndag. Men jag lider inte för det!
Dessutom har jag gått och kärat ner mig!:o
Och den här gången tror jag det kan hålla..<3♥
Ikväll ska jag kolla på Let's Dance med familjen och såklart hejar jag på Alexander Rydback!♥♥
Men nu ska ja hoppa i duschen, så ha de gott!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0