Fjunet

Hej alla bloggläsare!
Visst är det härligt med sommarväder?
I torsdags så red jag ut med Carro och vi tog cykelvägen tillbaka.
Vi såg två rådjur i hästhagen och två harar inne i skogen.
Fjunet var jättemysig och blev inte lika svettig som tidigare.
Mer hände väl inte den dagen..^^

I fredags skulle inte Carro rida eftersom hon skulle på tävling senare den dagen.
Därför så bestamde jag och Karin att vi skulle rida ner till stranden.
Hästarna blev ganska svettiga, men kul var det!
Senare den dagen fick jag bekräftat att Karin ville att jag skulle "rida in" SilfurFaxi (Faxen). Det blev jag jätteglad för!:D

I lördags cyklade jag till stallet på morgonen fastän jag inte hade behövd för Fanny skulle fodra, men jag ville ändå kolla till dem. Eftersom Fjunet blev duktigt svettig dagen innan så fick hon vila nu i helgen, men jag ville mysa med henne ändå. Jag hjälpte Fanny med lite smått och sedan cyklade vi hem tillsammans.
I lördags natt gjorde jag också något ovanligt. Jag gick nämligen på midnattsmässa i Rydebäck!
Där träffade man alla kära vännerna och vi hade trevligt.

I dag har vi varit hos morfar på påskmiddag, där träffade jag kusinerna som jag inte sett på två år!:o
Vi hade väldigt roligt och jag skrattade hela tiden..(seriöst asså..)
När vi kom hem hade också Ida kommit hem från Harriet så vi träffades och snackade. Jag fick äta hos dom och det blev smaskig lammfilé och potatisgratäng. Jag var inte hemma förrän elva nästan!:o

Nä, nu var det inte mycket mer..
Jag funderar på att byta blogg, men vi får väl se hur det blir.
Dessutom ruvar jag på två hemligheter. Men tyvärr får ni vänta enda tills på onsdag innan jag avslöjar något..hihi..
Hej så länge!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0