Butterfly

Mjao! =3 Idag var jag på viarp och red på Butterfly som var jättepigg. Hon satsade på att rejsa runt i hela ridhuset medans jag försökte träna på att rida lätt utan stigbyglar. Som grädde på mosen hoppar det fram en kise från ingenstans och skrämmer skiten ur hästarna som springer vilt överallt. De låter väl bra? Ikväll var det inget House och jag blev så ledsen att jag tog ett bubbelbad.. Men det var mysigt. Jag känner mig så duktig som uppdaterar idag. :'3 En sak jag också måste berätta var häromdagen när jag gick hem från Ida på kvällen ertappade jag mig själv med att tänka: "Gud, vad stjärnklart det är, man kan till och med se molnen!" Sedan spenderade jag en lång stund åt att skratta åt mig själv.xD Nä, nu vet ni vad som händer hos mig! Men nu ska jag sova. Natti!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0