Wiberg tagen av polisen!;o

Hej!
Idag har det hänt en del, och mer ska ske!
* Calle Wahlgren var o hälsade på i skolan o de va lite småkul. Men sen sa Emelie att han hade hoppat av gymnasiet o de va ju inte bra..."/ Men han ska ju hitta ett jobb o sen vill han ju va med Melina.^^
* Oskar Wiberg blev jagad av polisen och dom tog honom uppe vid scoutstugan PRECIS när vi gick hem för typ 10 minuter sedan! (i skrivande stund) Han körde in här för att leda bort polisen men istället välte mopeden i det hala gräset och då fick polisen tid att stanna bilen och komma ut. De tog fast honom och drog av hjälmen för att se vem det var. Sedan fick han stå med händerna på bilen o sen pratade dom o han fick hoppa in i bilen.tagen av polisentagen av polisen 2
* Idag ska jag följa med Jessika till Väla när hon ska köpa magnetpiercing!:D Fatta va grymt snyggt det kommer bli!!:D:D
* PLUS att brandlarmet ringde på slöjden när jag satt å asgarva så ja garva bara ennu mera då!x'D
Sen ska jag till hästen o fixa med han en stund tror jag.:)
Men nu ska jag prata med mamma så bye!
xoxo Kitty<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0