Tillfällig Header ordnad...^^

Hejhej!:D
Idag är jag lite pms-ig eftersom jag gjort en header som tog två timmar o ordna o så kommer "kära brodern" och smäller igen laptopen så jag får börja om från början!!!!;O;O
Men nu har jag gjort en ny o den får va där tills Ida har hjälpt mig att fixa en annan.<3
Hos hästen blev jag smärre chockad när jag fick se en champinjon stor som en tallrik!!!:o
Men jag vågade inte röra den.^.^
Hur som helst så longerade jag mumin lite och nu sitter jag här o saknar han samtidigt som jag är ensam hemma.
Sen ska ni få höa hur jävligt det är för MIN MOBIL HAR INGA PENGAR O DÅ KAN JAG INTE SMSA!!!! O ÄNDÅ PÅSTÅR DOM PÅ TRE ATT JAG HAR GRAAAAAATIS SMS!!!!!!!!!!!!!!! SÅ JÄKLA SURT!!!!!
Menmen...de e sånt man får ta här i livet...-.-
I varje fall så ska jag snart på gudstjänst och jag tror jag kommer gråta i kyrkan igen för idag mår jag riktigt skit..."/
Men Jag får höra av mig imorron till er så ses vi då!
XOXO Kitty<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0