Film idag.^^

Hej!
Igår var en låååång dag!;)
Jag var i skolan, jag var på viarp o prata med Susanne, jag red i min vanliga tisdagsgrupp som jag egentligen slutat från, jag bokade in ridningen på lördagar från o med nästa lördag. Plus att jag skaffade prao på Ödåkra Ridsällskap!:D
Men idag så har vi sett bio med skolan. (7-9) o de va skitskojj....NOT!
Men ärligt var filmen fint gjord, rörande och allmänt gullig. Men, den saknade totalt handling och röd tråd!
SÅ filmen får 3 av 5 i betyg från moi.^^
Sen blev man glompad av Ne-chan (fast jag glompa henne typ 17 gånger idag menmen...^^) och så har jag kommit på att jag är väldigt social nu för tiden!;D
Men hos hästen hant jag inte va särskilt länge och mitt häst schema behöver ändras om...:/
Men nu ska jag pömsa!
xoxo Annie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0