Tisdag...dagarna flyger iväg!:'D

Hej all som läser! (vilket kanske är en person, menmen...) xD

Jag blir lite besviken när jag kollar kommentarer och statistik...:/ SKÄRPNING!!

Men jag är glad över att jag har det så kul på min prao! Hade faktiskt tänkt dissa vkrk och rida på örs istället!^^

Är du också intresserad av o rida där gå in på: www.ors.nu
Klicka sedan på länken som visas.:)

Idag har jag putsat träns medans Matti putsade Hierons sadel.:)

Sedan har vi pratat om en massa pinsamheter och sådant!:'D

Det finns väl inte så mkt att säga direkt mer än att jag inte vill gå på teoridagen så sedan ska jag på valpkurs med mamma.:)

Kram på er!!

xoxo Kitty<3
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0