Mumin<3

Idag har varit en stressig dag...^^
Jag började med att stiga upp klockan 06.05 och tog tåget till stan 07.18.
Nere på tågstationen mötte jag Elin, Lina, Isa och Fredrik Larsson. Jag pratade inte med Fredrik men jag snacka lite med Lina och Elin o sen när Isa kom så fick jag en kram och vi bablade på som vanligt.:)
Jag blev dock lite förånad över att hon talade sanning om att Fredrik stalkar Isa!!;o
Han följde henne konstant!:O
Men efter det så skiljdes vi åt och jag satt på bussen på väg till prao.:)
På bussen satt en jättesnygg kille men otroligt nog hoppade han av stationen efter att jag hade hoppat på! Attans!x)
Sedan väntade jag och var framme på ridskolan klockan 08.08.:D
Vilket resulterade i att jag skyndade o lägga mina grejjor till rätta och sedan gick jag in i stallet till Magnus och vi släppte ut ponnyerna. Jag gick ut med nästan alla storhästar utom Moltas, Caprice, Dior och privatarna för dom hade Magnus redan släppt ut.:)
Mockningen gick lätt eftersom jag bara mockade fyra spiltor och en box!:D Men jag glömde lägga ut ensilage när jag var klar med att strö. ")
Men det fixade Anki när vi tog in dem så det var ingen fara.
Till lunch blev det pasta med bolougnese-sås.^^ Och klockan 12.00 gav jag mig ut och putsade träns!:D Jag skulle ju börja om med allt jag putsat förra veckan eftersom det ska putsas en gång i veckan! KUL! T_T
Men jag blev i alla fall klar med alla martingallar och rätt många träns.
Sedan gick jag och pratade med Martine (Matti) och vi hade jätteskojj samtidigt som vi borstade rent Hieron.:)
Klockan 13.00 tog vi in hästarna och jag ensam borstade alla 25 hästar fast Matti hjälpte mig med Hieron.:)
Sedan åkte jag hem 14.52 med bussen till knutpunkten och bytte till tåg mot Gantofta 15.33.:)
På tåget pratade jag med Mathilda, Betina, Madeleine och Isa!:D
Sedan åkte jag nästan direkt till Mumin och möttes av Hanna som tog in honom.:)
Vi red ut och Hanna trillade av men klarade sig med ett litet blåmärke.^^
Sedan åkte jag hem och åt kvällsmat.:)
Nu ska jag ut med vovvis.
Kram Annie

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Trevlig pratstund vi hade på tåget, haha :)<3

2010-10-12 @ 16:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0