Kaos...

Hej! Nu är det rena helvetet hemma...
Benjamin är ute sent om nätterna och tar pappas moppe så pappa blir arg och är redan jättestressad över att huset är stökigt plus att hunden är en plåga för honom...
Det kommer aldrig bli om vanligt igen...
m+p
Mamma mår inte bra för hon orkar inte studierna plus att hon håller på att bränna ut sig på hushållsarbete och jag vet inte riktigt var jag ska göra...
Skilsmässan är ett faktum...
Sedan lider jag också en smula över att Ebba verkar beté sig som om vi aldrig känt varan och det sårar mig...Jag saknar din som faan!!!! så mkt att dte gör ont!!:(
ebba
<3
Det gör ont i mig och jag darrar på handen när jag skriver att jag inte orkar mer...
Med tårar i ögon stirrar jag på bilderna....om och om igen...:'(
/Annie

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Usch, så jobbigt det låter! :/ Men vi ska ha en rolig helg iaf, du får muntra upp dej lite med det! :)

2010-10-06 @ 21:55:45
Postat av: Annie

Men jag skulle ju inte komma på lägret...

2010-10-10 @ 07:55:58
URL: http://taspa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0