Haij.

Hejhej, nu har jag inte varit aktiv här på en vecka så jag bara säger att jag har haft det bra men nu ska jag försöka updatera bättre. För er som byr er får ni faktiskt bemöda er med att skriva en kommentar om ni vill veta vad som har hänt under veckan. menmen, som de ser ut nu så ska jag på halloween fest ikväll hos Ne-chan<3 och de ska bli kul. På tisdag ska jag inte på halloween party till Ronja för de yngsta va typ 94:or...:/ me jaja. Jag har hittat min Ipod och köpt nya hörlurar, vinterjacka, skor, hårfärg (som tvättas bort men endå) och massa godis!:D:D
Senare idag ska jag till hästen och har en överaskning till Hanna som hon får se när hon kommer!:P Dessutom så ska jag filma henne lite när hon ska gallopera!:D
Men nu orkar jag inte skriva mer men kolla på videon nedan så länge:
:D
xoxo Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0