Taggad...:D

Vi taggar inför tävlingen och igår blev det stormockning i boxen och borstande på hästen. Idag ska vi putsa träns och sadel så att det är snyggt inför tävlingen.:)
Dessuton ska vi pälsglansbomba honom...x)
Han ska få fina flätor och glitter i manen.:)
Klockan två åker vi dit och så får vi hämta släpet idag också.:)
Hanna ska ha lite bommar och träna samlingar samt lite tempoväxlingar så att han lyssnar ordentligt på henne.:P
Imorgon går jag upp klockan sju och fixar iordning mig och åker till stallet klockan 8.:)
Nu har jag varit i stallet o fixat transporten med, Hanna var super duktig men nu ska jag på resturang med födelsegrismamman.^^
xoxo Annie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0