Haijsan!:'D

Idag har jag varit väldigt duktigt!:D
Jag har nämligen tagit en ursöt bild på Hanna och Mumin!:D
De fick hoppa lite idag på slutet men i början hade vi tempo/hastihets växlingar, ojojoj vad fint det låter!xP nä men vi hade kul o hon va jätteduktig! Bilden finns längst ner.:*
Annars har man ridit Calino på Viarp och gick faktiskt ganska bra!;o Och blev himla glad igår när man fått kommentarer på fb från Ingrid och Eva!:'D Dessutom hade dom kommenterat idag med!:)
Senare blev jag lite förvånad på en kommentar men jag ska fundera vidare och säger som Tobias: "Skumt..." xD

;3

Menmen, iaf så har Tobbe namnsdag idag och mamma har åkt till Kalmar!:d
Hoppas alla har de gött för de har jag!
Poss Annie!;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0