Slutpausat!

Nä, nu får jag ta mig samman och börja bloggen igen!
Vi tar en ny start genom att byta header och fixa lite mer updatering!:D
Ska också lägga upp en ny film på youtube snart så håll tummarna för att den blir bra!;)
Men ja måste säga att jag har haft det lite stressigt på sistone...:P
Jag har ju luciaträning på lördag o bazaren på söndag sen har man skola o lite annat pyssel. Julkorten skickas den 10:onde o sen ska vi se när julgranen kommer.:)
För er som vill veta vad jag har haft för mig under pausen får kommentera o fråga så skriver jag ett inlägg om det.
För er som inte pallar läsa ett jättelångt inlägg kan läsa denna sammanfattning:
*Jag har tränat luciagrejset på viarp med hästen och Hanna red lite efteråt.
*Mumin kan nu stegra med ryttare på kommando.
*Hästen är flyttat till bostället
*Jag är kär!;o I 2 snubbar!!:o<3
*Jag har exytremt mkt läxor!:o
*Ja har utökat mina kompiskretsar
*Beställt kläder på internet för 5.342kr!! :o:D
*Fått ny telefon!:D (fråga om du vill ha nummret!)
*Fått en del hemska besked...:(
Samt börjat älska Rucka Rucka Ali!:D
Dessutom har vi bestämt att på julavslutningen ska vi ha Sean Banans Jullåt!:D:Dx'D
De kommer bli jättekul!:D
Snart ska jag till hästen men nu vet ni lite vad som har/kmr hända!:D
xoxo Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0