Juldagen..:3

Hej!:D
Idag har jag varit ute och kört med hästen.:)
Jag har glömt hur roligt det är att plumsa runder i snön och träna trick!
Jag fick mig verkligen en tankeställare över vad som är roligast: Hästen eller Kompisarna?
Men hur som helst så hade vi mysigt och vi fick till och med till lite piaff när vi jobbade längs "flåsrundan".
Jag känner mig stolt över honom och kommer nog träna mer trick nu än innan.:)  Med andra ord komma igång med det igen.c:
När jag satte fast han vid framsidan av stallet för att hämta hjälmen innan vi skulle köra iväg hitta han lite gräs i kanten. Och när jag sedan kom tillbaka halkade jag och höjde armarna för att återfå balansen. Vilket resulterade i att han stegrade! Jag gjorde samma sak en gång till med kameran i handen och såhär blev bilden:
:D
(Klicka på bilden för att visa den i större format)
När klockan var halv fyra kom pappa och hämtade mig.:)
Jag hade varit i stallet heeeela dagen!:D
Väl hemkommen med ett leende på läpparna så fikade vi o kollade på film.
Nu ska jag sova gott och vi hörs imorgon.:)
xoxo Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0