Julbazar imorron!:D

Hejhej!
Igår så va ja me Amanda och skulle träffa Arvid men vi blev dissade...:s
Menmen, vi hade kul endå. Och dessutom gjorde vi en deal att om 6 år ska vi göra en grejj om ingen av oss lyckats göra en annan sak...^^
Så de ska bli spännande o se hur de urartar sig.:3
Amanda sov över för hon bråkade lite me sin mamma o sin "wannabestyvpappa" så hon hjälpte mig argumentera med pappa.^^
Imorron är de julshow och de ska bli jättekul...not!-.- De enda ja ska göra e typ att leda min häst ett varv i luciatåget och sjunga lite, sen ska vi åka hem igen...xd
Men ja får väll göra de för Hannas skull. Synd bara att hon snart är förstor för honom..:/ Vi ska nog tävla lite i januari o februari sen får vi se hur de vlir till våren..:)
Sen är de ju osså så att jag är käär...(tror jag) :D:D
Men tills vidare får vi se om de blir nått.:)
Jag har osså haft roligt killsnack med Amanda och bestämt en evil grejj om en kille som va taskig mot henne...så elakt asså! riktigt lågt av han!:s
I torsdes hände de väl inte sådär jättemkt men jag o pappa var o såg Harry Potter 7 Del 1!:D Den var ASABRA!!!:'D
Det slog mig osså att vår lärare Roger är jättelik Voldemort!:o
Men annars har de nog inte hänt så mkt utom en massa men eftersom ingen bryr sig tänker jag inte beräta!xC HAHAHAHA!!!x'D
Hoppas ni har haft lite rolig läsning för de har jag så¨ses vi nån dag, typ imorron men endå...xP
Ha de bra!:D
xoxo Kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0