Jaadu...

Hejhej! Idag har jag varit med Amanda och haft kul. Men sen blev de tråkigt när hon var tvungen att gå p. g. a. min dumma pappa...:s
Jaa, vad ska man göra...?
Livet är som en flod, kämpar man emot så blir man till slut utmattad och följer man med finns risken att det inte märks om man drunknar...
Varför händer de där grejjerna alltid mej?
En vän till mig berättade att det var för att ingen annan någonsin skulle klara av det i så fall...
Kanske är det så? Att var och en av oss, är utvalda att vara de vi är?
Jag lämnar er nu med frågor, och inga svar. Men kom ihåg, du har bara den här chansen att leva. Så gör inte något som förstör den chansen, för då kommer du att ångra det...
Men, vad ska man göra...?
Livet är som en flod, kämpar man emot så blir man till slut utmattad och följer man med finns risken att det inte märks om man drunknar...
Varför händer de där grejjerna alltid mej?
En vän till mig berättade att det var för att ingen annan någonsin skulle klara av det i så fall...
Kanske är det så? Att var och en av oss, är utvalda att vara de vi är?
Jag lämnar er nu med frågor, och inga svar. Men kom ihåg, du har bara den här chansen att leva. Så gör inte något som förstör den chansen, för då kommer du att ångra det...
--
xoxo Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0