HEEEEEJ!!!:D

HALOOOJ!!!:D
De har hänt rakabajsarmkt nu på sistone...^^
Drar en kort sammanfattning x) :
* Vi fick gå 5(fucking)kilometer för att hugga en gran och sedan släpa den tillbaka för att lägga den på släpet.
Sen åt vi kaka..:3
Och sen åkte vi hem..
* Hästen ska säljas och annonsen finns på:
http://hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=427159
Vill INTE ha några kommentarer kring hästens försälning!! Vill du köpa honom ber du dina föräldrar ringa oss på nummret som står i annonsen!
* Jag har varit EXTREMT seg med att uppdatera för att jag har haft mkt med betygen etc. etc.
*Julpyntet åkte fram igår och jag skäms lite över en halvdann jul...:/<3
*JAG ÄR KÄÄR!!!:D:D<3<3  (Och i vem säger jag inte.)
*Mamma är sjuk...Hon är påväg hem från sjukhuset nu och ja hoppas vi kan fixa julmiddagen imorron för heeela släkten ska komma...:(<\3
*Och igår hade brossan lan med Ogge o Matte.:)
Men IDAG!:D Så ska vi dammtorka, städa och baka!:D Skojj va? (NOT)
Men i alla fall så ska jag till hästen om cirkus två timmar o sen ska vi äta.:)
Kram på er alla!
xoxo Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0